søndag 6. juni 2010

Sunday child.

Å skrive det aller første blogginnlegget skulle vise seg å ikke være så lett. Hva skal man skrive? Skal man introdusere seg, eller skal man bare ta tiden til hjelp, og håpe på at innleggene viser litt hvem man er som person?
Aner ikke.
Men, jeg kan si såpass som at; Jeg aner ikke helt hva jeg vil blogge om, mest sannsynlig blir det det som faller meg inn der og da.
Jeg bare føler en trang for å skrive og være kreativ.

Jeg fikk lyst til å innlede det aller første innlegget med en liten photostory jeg og to venninner av meg laget i forbindelse med en norskoppgave vi hadde.
Jeg synes diktet er så utrolig fint, og jeg er storfornøyd med bildene vi fant.


Enjoy!


(PS: Det kan hende du må skru opp lyden litt.)


2 kommentarer:

  1. Så fin blogg!! =)
    Moro at du la ut photostoryen vår ;) Ser frem til å følge bloggingen din <3 klemmer

    SvarSlett
  2. Hehe, takk! Er ikke helt fornøyd med headeren.. Finner liksom ikke no bilde jeg har lyst til å ha, enda.. Menmen..
    Vet ikke helt hva jeg skal blogge om da, men..
    Og ja, photostoryen vår er jo kickass, så må jo det ;)

    SvarSlett